Blachotrapez nowym sponsorem polskich skoczków

Polacy - Blachotrapez

Firma Blachotrapez została nowym sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2019/2020, z opcją przedłużenia o kolejny. 

– Utożsamiamy się ze sportem od bardzo dawna. Skoki narciarskie to drugi najbardziej popularny sport w naszym kraju. Uważamy, że współpraca z PZN to odpowiednia forma reklamy naszej firmy – mówi Rafał Michalski, prezes grupy.

– To branża, która mocno ukierunkowała swoje wsparcie w kierunku sportu. Cieszymy się, że Polski Związek Narciarski dołącza do tego grona, a my zyskujemy nowego partnera, nowego sponsora – dodaje dumny prezes PZN, Apoloniusz Tajner.

– Nasze zaangażowanie w skoki narciarskie ma szczególny wymiar. W tej dyscyplinie Polska jest krajem mistrzów. Kamila Stocha, Piotra Żyły, Dawida Kubackiego czy Macieja Kota nie trzeba nikomu przedstawiać . Sezon zimowy od lat należy zdecydowanie do nich. Całe pokolenia spotykają się przed ekranem telewizorów, by współdzielić sportowe emocje. Takie spotkanie są nam szczególnie bliskie. Trzeba przyznać również, że Kadra A dostarcza Polakom najbardziej pozytywnych doświadczeń – zauważa Renata Skawska, współwłaścicielka firmy.

W ramach umowy, przedsiębiorstwo, jako jedyny producent producent w branży pokryć dachowych i rynien, może posługiwać się tytułem oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich oraz specjalnym logotypem kompozytowym. Oprócz tego, otrzymała ona zezwolenie na posługiwanie się wizerunkiem zawodników w strojach reprezentacyjnych. Skoczkowie znak marki będą nosić na nogawce kombinezonu.

Spółka współpracuje też z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. W 2017 roku została Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski, a do 2022 roku ambasadorem firmy jest Kamil Glik.

źródło: Blachotrapez || PZN