Noriaki Kasai promuje zdrowy styl życia

Choć od zakończenia sezonu minęły już trzy tygodnie, to skoczkowie nie próżnują. Szczególną aktywnością wykazuje się Noriaki Kasai. Japończyk został mianowany przez firmę Colantotte ambasadorem marki w zakresie ćwiczeń, odpoczynku i odżywiania. Wszystko w ramach podpisanego kilka miesięcy temu kontraktu reklamowego.

Colantotte to japoński producent i dystrybutor magnetycznego sprzętu zdrowotnego. Przedsiębiorstwo, którego motywem przewodnim jest hasło: „zdrowie, umysł, uśmiech”, zajmuje się produkcją m.in. magnetycznych bransoletek i naszyjników. Niedawno firma zdecydowała o wprowadzeniu na rynek nowej marki – Resno. Jej ambasadorem został Noriaki Kasai, który ma promować zdrowy styl życia według filozofii Colantotte.

Japończyk nie przypadkowo został mianowany twarzą nowego produktu. W listopadzie ubiegłego roku obie strony podpisały lukratywny kontrakt reklamowy. Współpraca z niezwykle popularnym i szanowanym w Kraju Kwitnącej Wiśni sportowcem, ma przyczynić się do rozwoju Colantotte. Firma planuje wprowadzić na rynek serię nowych produktów, m.in. „odzieży na odpoczynek, wpływającej na odpowiednie krążenie krwi i wspomagającej relaks”. Kasai to wybór naturalny i wiarygodny. Bez odpowiedniego dbania o zdrowie, Noriakiemu na pewno trudniej byłoby utrzymać dyspozycję pozwalającą na wyczynowe uprawianie sportu.

Colantotte opublikowało niespełna dwuminutowy film reklamowy, promujący nową markę i udział Kasaiego w kampanii promocyjnej.

Pomimo wiosennej przerwy od oficjalnych skoków, 47-latek nie może narzekać na brak zajęć. Ostatnio pisaliśmy o jego udziale w specjalnym evencie poświęconym innej legendzie japońskiego sportu. Kasai mówił tam m.in. o planach na dalszą karierę.

źródło: ovo.kyodo.co.jp
fot. Noriaki Kasai || Anna Nagel, www.skijumper.pl