Polska marka 4F nowym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni!

4f

4F będzie promować legendarny Turniej Czterech Skoczni. Polska marka odzieżowa podpisała z organizatorami czteroletni kontrakt reklamowy, który potrwa do sezonu 2021/22.

4F zastąpi w roli sponsora Audi, które było nim dotychczas. Umowa TCS z niemiecką firmą samochodową wygasła z końcem tego sezonu. Marka 4F zostanie zintegrowana z oficjalnym logo wydarzenia, które pojawi się na plastronach skoczków, tablicach LED, wieży trenera, platformie do skoków, tle startowym i bramce wyjściowej. Oprócz tego, nazwa pojawi się podczas finału TCS w Bischofshofen na ściance podium i tablicy wyników.

Zadowolenie z nowej współpracy wyrażają zarówno organizatorzy imprezy jak i właściciele marki. Nazwa 4F świetnie uzupełnia się z popularnym określeniem turnieju #4hills.

[…] Turniej Czterech Skoczni, będąc najbardziej prestiżową imprezą w skokach narciarskich, stanowi dla nas doskonałą platformę do promowania naszej marki w całej Europie. To partnerstwo odzwierciedla nasze plany i ambicje, aby stać się marką rozpoznawalną na całym świecie – mówi Igor Klaja, dyrektor zarządzający 4F

4F jest dotychczasowym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Polskiej Federacji Narciarskiej i Polskiego Związku Biathlonu.

źródło: www.sportbusiness.com